مطالب طنز(بابام)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

 دیروز بابام اومد اتاقم در زد گفت :اجازه هست بیام تو؟ 
منم گفتم :نه، الآن وقت ندارم.. 
آره دیگه خونه ما اینجوریاس؛ 














فقط قراره آخرهفته بزرگای فامیل بیان خونمون جمع بشن بابامو قانع کنن که از اِرث محرومم نکنه!!!



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت15:57---16 اسفند 1392
درود.
ممنون از حضورت در وبم راسی بازم اومدم دعوتت کنم وب اپم ها یه سر بزن خالی از لطف نیس
فدات


ریحانه
ساعت14:20---5 اسفند 1392
خب من سر میزنم شماهم بیای
ممنون


mahdi
ساعت16:20---27 بهمن 1392
خخخخخ
خعلیی با حال بود =
یه سری هم ب من بزنDD


zahra
ساعت10:24---25 بهمن 1392
خخخخخخ دمت گرم حال کردم
اپم


emanoil
ساعت16:40---24 بهمن 1392
سلام خوبي playful ؟
باشه اگه دوس نداري اسمتو بگي اجباري نيست.
منم از آشناييتون خوشبختم.
خوشبگذره دوست من


سمر
ساعت16:41---22 بهمن 1392
اپم میای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ سه شنبه 22 بهمن 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ